Ha mort el nostre company Vicent Giménez

dc., 23/11/2022 - 07:02

Amb gran tristesa us informem que el dia 16 de novembre va morir Vicent Giménez Gómez, catedràtic del Departament de Física Teòrica. La mort li va sobrevenir de manera inesperada, ja que gaudia de bona salut, i els seus familiars i amics han quedat commocionats i enormement afligits.

Vicent era un home reservat, un professor dedicat i un investigador extremadament escrupolós. Els seus estudiants sempre varen alabar la seua labor i alguns dels seus apunts s’han convertit en textos d'ús comú a la facultat. Va dedicar gran part de la seua carrera investigadora a estudis de QCD en el reticle, durant els quals va col·laborar amb grups de França i Itàlia. En els darrers anys havia reorientat la seua investigació a les simulacions en física mèdica, i les seues primeres publicacions en aquest camp varen veure la llum recentment. Sempre era un plaer parlar de física amb ell, i la seua atenció al detall estava plena de diversió. Qui entrava al seu despatx sovint sortia havent-hi trobat coses que no esperava trobar.

Vicent era també un home dedicat a la seua família i als seus amics més propers, en les vides dels quals deixa un gran buit. La Facultat de Física ha perdut una peça important del seu mecanisme i haurà d'aprendre a funcionar sense ella. Des de l'IFIC volem transmetre als seus familiars i amics el nostre condol més sincer i tot el nostre suport en aquests dies tan difícils.