Pràctiques d'iniciació en la investigació a l'IFIC

dl., 06/07/2015 - 06:09

L'Institut de Física Corpuscular (IFIC), Centre d'Excel·lència Severo Ochoa, ofereix fins a quinze pràctiques d'iniciació en la investigació per a estudiants del Màster en Física Avançada de la Universitat de València que desitgen dur a terme els seus treballs de fi de màster a l'IFIC durant el curs 2015/2016. L'objectiu d'aquestes ajudes és introduir als estudiants de màster en l'activitat investigadora de l'IFIC i posar en contacte als investigadors i els estudiants, facilitant la posterior realització d'una tesi doctoral al nostre Institut.

La convocatòria oficial d'aquestes pràctiques es farà pública al llarg de setembre de 2015, però els interessats ja poden consultar la llista de projectes proposats a la nostra web. Quan la convocatòria siga pública els candidats podran escollir un o més d'aquestos projectes, indicant en el seu cas l'ordre de preferència. La quantitat destinada per a cada estudiant en pràctiques s'estima en torn a 550 €/mes durant sis mesos, amb una jornada encara per determinar però que es limitarà necessàriament al curs 2015/2016 i que no interferirà amb el programa de cursos presencials del màster. Aquestos detalls, així com la documentació a presentar, es fixaran en la convocatòria pública.

Els candidats interessats poden preinscriure's enviant un correu electrònic a s8a.master@ific.uv.es indicant el seu nom i un email de contacte. La preinscripció no és obligatòria, però farà possible que l'Institut informe els interessats quan es faça pública la convocatòria.

Més informació:

Máster Universitari en Física Avançada